tisdag 31 maj 2011

Så gott.....



Blev en alldeles för sen natt igår....Körde min underbara måndagsklass spinning och kom hem vid 19.30 tiden, åt kvällsmat och sedan var det pyssel i trädgården som var tvunget till att göras. Tiden bara försvann och dessutom har jag lite svårt att varava ner efter ett sent träningspass-kroppen är liksom igång och på högvarv. Tror jag somnade omkring 01-tiden med hjälp av lite kill och massage från mannen.....känner mig som ett litet barn som ska nattas:) men mysigt var det!

Lite trött i morse måste jag erkänna då endast 5 timmar sömn är väldigt mycket för lite med tanke på att jag hade en morgonklass spinning i dag. Något sega ben, men annars ett helt ok kuperat pass blev morgonens utmaning och som vanligt helt underbara kunder som ger mig en massa energi.

Eftersom jag dragit ned på styrkan så blev det till att duscha och sedan åka hemåt för att äta en stor frukost. Tänkte ha fotat det mumsiga, men det var alltför gott så jag hann inte! Min nya "craving" nu är varma hallon blandat med en massa kesella och keso(självklart den 4 % keson då jag tycker minikeson har en hemsk konsistens och smak)dessutom är jag helt emot lättprodukter! Har hittat en ny liten goding i fröhyllan nämligen havrekärnor(fantastiskt goda och fullproppade med nyttigheter). På hallonröran blev det alltså havrekärnor, pumpakärnor, gojibär, banan, kanel samt hackad mandel och riven kokos.Underbart
gott!


Jobb hemifrån i dag vilket gör att jag måste ha grym självdiciplin och vara inne trots det underbara vädret vi har i dag....Tänker senare i eftermiddag istället ta tillfället i akt och vara ute med min prinsessa på någon mysig lekplats!

3 kommentarer:

  1. Du är grym på mellisar! Så länge man undviker SLV:s nyckelhål så är det enkelt att få mycket smak :)

    SvaraRadera
  2. Jag har hallon (visserligen frysta (ja jag kanske är lite knäpp)) på gröten varje morgon. Det och solrosfrön, mums!

    SvaraRadera
  3. Låter smarrigt.
    Har oxå frysta hallon o blåbär på morgon gröten... får dock inte ha dem i fred för min två åring som också upptäckt hur mums det är =)

    SvaraRadera