söndag 24 juli 2011

Total vila idag


Ingen promenad i morse....regnet var inte så lockande att gå ut i...

Gymmet har inte heller lockat mig varken igår eller i dag.....skumt!?

Så med andra ord har dagen igår och idag varit extremt lugna på träningsfronten. Nu börjar jag bli lite rastlös så klart så om inte "lillen" får för sig att titta ut i natt så blir det i varje fall troligen en promenad i morgon bitti...!

I morgon är det berömda datumet för beräknad förlossning, men som sagt än så länge så har jag ingen som helst känsla av att han skulle vilja komma ut de närmaste timmarna!

Nu ska jag ta och baka lite scones till kvällsmaten...måste sysselsätta mig med något.

1 kommentar:

  1. Hoppas sconesbaket blev gott och jag håller tummarna för att det ska bli dags nu snart för lillen att komma ut!

    SvaraRadera