söndag 8 september 2013

Så där ja!

Passade på att köra en dubbel i dag, eftersom resten av veckan mest kommer att bestå av jobb, jobb och åter jobb. Åker bort en vecka och träningstillfällena kommer inte direkt växa på träd så därför kände jag att passade på i dag när tiden fanns. På förmiddagen testade jag lite tempolöpning för benen för att sedan avsluta söndagskvällen med min spinningklass. Pigga och starka ben båda passen. Härlig känsla!

Som sagt lite lugnt på bloggen några dagar och så måste jag bestämma mig angående halvmaran i Stockholm på lördag. Det loppet jag verkligen satsat och tränat inför, men som nu ligger helt fel i tiden. Jag vill springa, men att först vara borta en vecka från familjen och kanske dessutom vara kvar en extra dag i Stockholm för att springa loppet för att sedan komma hem och sova en natt och sedan ska jag iväg en vecka till med jobbet......vilket dilemma! MEN familjen kommer alltid först så ni förstår nog vart det lutar.....

Ha en riktigt bra vecka!

5 kommentarer:

  1. Lycka till på jobbet och följ hjärtat gällande beslutet med halvmaran!

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt i och åka hem till kära familjen...Hade jag också gjort. Kommer ju tusen åter tusen möjligheter till lopp.....
    Jobbar du i Sholm?
    Stor kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Det viktiga är att du gör det som känns rätt för DIG!
    Jag förstår definitivt dina funderingar. Inte alltid roligt att vara borta från familjen, även om det gäller något så trevligt som löpning. De kommer trots allt fler lopp. :-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas loppet gick bra om du sprang det. Familjen går alltid först. Lopp kommer och går

    SvaraRadera
  5. Gött med dubbelpass när det blir svårt att få till träning resten av veckan :-D

    SvaraRadera