söndag 9 juni 2013

Kul morgonträning

Startade dagen på bästa sätt med att ta på mig löpkläder och sticka i väg på en härlig morgonlöpning. Soligt och varma grader, underbart! Körde ett kul blandat pass med snabb löpning och avbrott med armhävningar och burpees. Riktigt skoj och en annorlunda känsla i ben och kropp! Benen var oförskämt pigga trots ett mini-långpass igår......känns riktigt bra nu! Vi har även bestämt oss för att fixa till ett utrymme någonstans i huset där vi kan ha en uppsättning med styrketräningsgrejor. Vi har en hel del, men de ligger lite här och där och ingen egentlig bra plats att köra lite styrka på. Dessutom ska en chinsstång monteras upp någonstans. Kul! Nu till gräsklippning och oljning av vår stora terrass.

10 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt. Jag skulle också vilja ha ett styrkerum! :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Tips på goda maträtter så i lunch tider
    Veronica

    SvaraRadera
  3. Min man har gjort gym av garaget. Inte den roligaste platsen kanske (trots att musikmaskin är installerad).

    SvaraRadera
  4. Ett styrkerum känns om en bra investering. Har man gott om plats och det är enkelt att använda grejorna så blir det ju lättare av att man tränar!

    SvaraRadera
  5. Härligt!! Morgonlöpning är ju underbart! Kul med ett styrkeutrymme! Det vill jag med ha när jag någon gång skaffar ett hus!! :D

    SvaraRadera
  6. Vilken superlyx att fixa till eget gym!! Härligt härligt! Kommer att vara perfekt!!

    SvaraRadera
  7. Sara Demir10 juni, 2013

    Härligt med en dubbel, starkt jobbat!! :)
    Åh vad skönt för dig med ett styrkerum! Lättare att få till hemmastyrkan då!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hur brukar du lägga in vilodagarna i din träning?
    hur ser en typiskt vecka ut?

    SvaraRadera
  9. Vad kul med ett eget gym, det skulle jag också vilja ha någongång i framtiden. : )

    SvaraRadera
  10. Det lät som jobbig och rolig morgonträning :).

    Ett styrkerum står på min önskelista, vi är för trångbodda i dagsläget men jag drömmer om att kunna bygga ut :).

    Ha det!

    SvaraRadera