tisdag 2 juli 2013

Tidigt halvlångt långpass

15 kilometer morgonlöpning blev min start på dagen i dag. Lite halvlångt sådär, men knappast något långpass. Lite mellanmjölk och "halvdant" liksom. Men som alltid en skön start på dagen! Har kört lite mer styrka en period nu och det känns riktigt bra trots att det mestadels har blivit på hemmaplan. Handlar egentligen mest om inställning när det kommer till min hemmastyrka. Ta tillfället när det kommer och svinga några hantlar, man behöver inte göra det mer komplicerat än så. Som exempel i går blev det fokus axlar med tre övningar allt som allt. Klart på 10 minuter. Det finns alltid tid om man vill!

6 kommentarer:

  1. Smart med korta styrkepass hemma, det borde jag bli bättre på!

    SvaraRadera
  2. 15 km på morgonen är inte illa pinkat! :)

    SvaraRadera
  3. Nej det är ju just det. Det tar inte lång tid, men man måste ändå få tummen ur...! *Gaaah* (Arg på mig själv. haha!) :-)

    SvaraRadera
  4. Sara Demir02 juli, 2013

    Härligt!! Skön start på dagen och kul att du kör på med styrkan!! :)
    Kram /Sara

    SvaraRadera
  5. Fantastikt att ge sig ut så tidigt och träna. Stor eloge!

    SvaraRadera
  6. Ibland kan det vara bra att minska på det ena och lägga mer fokus på nåt annat, då håller man också på längre sikt tror jag och såklart den viktiga vilan med återhämtningen så klart...

    Veronica

    SvaraRadera