torsdag 21 februari 2013

Glöm inte att tävla

 I morgon fredag kl 12.00 drar jag en vinnare i tävlingen! 

Skriv en kort motivering till varför just DU vill vinna ett valfritt sportarmband till din iphone eller samsung så drar jag en vinnare på fredag senast kl 12.00 behöver jag din motivering. Lämna ditt tävlingsbidrag som en kommentar. Ange även vilken modell och färg du vill ha så kontaktar jag vinnaren som därefter kommer få sportarmbandet hemskickat. Vinnaren presenteras även här i bloggen!

Perfekt att ha om man gillar att springa med musik i öronen. Perfekt passform och sitter där den ska under löppassen. Gå in på Sportarmbandet och hitta din alldeles egna favoritfärg och modell!

1 kommentar:

  1. Hej
    Kul och inspirerande blogg!

    Ett rosa sportarmband vill jag ha, därför att rosa är liksom bara färgen!! Jag började cykla o springa i fjol med målet att ta mig runt cykelvasan, målet för året är Göteborgsvarvet, Vättern o Vasan o visst hade ett rosa fodral till telefonen, som man dessutom kan ha bilnyckeln i säkert förvar, i hade suttit perfekt!

    //Caroline

    SvaraRadera