onsdag 6 februari 2013

Sent igen...

Mina löppass denna veckan har verkligen hamnat sent på kvällen. Morgonpass har blivit utbytta mot sena kvällspass alltså. Efter att jag nattat lill-killen så är det bara att dra på löpkläderna och sticka iväg även om klockan blivit närmare 20-tiden. Krävs vilja och målmedvetenhet till max för att sticka iväg istället för att slänga sig i soffan efter en intensiv dag. MEN, och här kommer det stora "mennet" jag ångrar aldrig att jag tagit mig ut. I kväll blev det i motsats till gårdagens snabba 8 kilometer ett riktigt kämpigt pass.
Drygt 8,5 km vilket i sig inte är särskilt långt, men med tanke på dagen som varit lite "upp och ner" och att dessutom mötas av snömodd och blåst...usch vilket skitpass. Nåja, nya tag i morgon då det är dags att ösa på i cykelsalen igen!

6 kommentarer:

  1. Roger Backman07 februari, 2013

    Tjena Jenny! Grannen från Rörsångarevägen 15... snubblade över din blogg på omvägar via jogg.se där jag brukar "nörda-runt" å regga mina rundor. Trixandet med dina löptider väcker en del nostalgi från när barnen var små, kom så väl ihåg kampen med sig själv för att komma ut efter att barnen somnat - åren går å så en dag bestämmer man helt själv om och när!

    Inspirerande och målinriktad blogg som jag gärna återvänder till!

    Jogg on!

    SvaraRadera
  2. Ja en riktigt bra blogg!

    Även jag snubblade över denna! Trevlig och bra läsning (inte bara "hur bra och duktig du varit").

    SvaraRadera
  3. Jg tycker att du är grymt duktig som tar dig ut!!! Klapp på axeln.

    SvaraRadera
  4. Duktigt !!! Sådana pass måste dypa upp ibland också, det är då man uppskattar allt annat så mkt =)

    SvaraRadera
  5. All heder åt dig!
    Jag måste komma iväg senast vid 18-tiden (gärna direkt efter jobbet) annars har jättesvårt att komma iväg! :-P

    SvaraRadera
  6. Att ge sig ut tidigt på morgonen är en sak. Men att motivera sig så pass sent på kvällen för att sticka ut på en runda; det är imponerande! Bra där!

    SvaraRadera