fredag 1 februari 2013

Detta gör mig så glad och stolt

Med risk för att ta ett stort kliv utanför vad som anses vara ok i det här landet "lagom" så vågar jag sträcka på mig och vara stolt över mig själv!

Det är när jag får se sådant här, läs glitzy.shapemeup.se som gör det så mycket värt varenda minut jag lägger ner på mitt instruerande, letande efter musik och upplägg till spinningpassen!

Men glöm inte att det är NI som kommer till mina klasser vecka efter vecka som ger MIG energi, glädje och ett "djäkla" driv till att fortsätta utsätta er för dessa spinningpass!

Glad!

15 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt! Det är allt för många som är avundsjuka bara så sträck på dig! Dessutom stämmer ju det hon skriver! Ses i kväll på passet!

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med Och du ska absolut vara stolt över det!! Finns ingen som peppar och pushar sina deltagare att ta i mer än vad man tror man klarar som du!
    Trots det blev det ingen spinn igår, hann bli klar tills passet skulle starta och en ledig kväll hemma lockade faktiskt! Men vi ses i repan ikväll! Kram /Sara

    SvaraRadera
  3. Klart du ska vara stolt!!! Om jag någon gång har vägarna förbi Linköping tänker jag våldgästa dina spinningpass, de verkar hur kul som helst!

    SvaraRadera
  4. Så kul! Jag har läst din blogg lite då och då och det är oerhört inspirerande när det går bra för andra och när de kan och vill skriva och tala om det!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt:) Du strålar och jag känner energin ända hit! :)

    SvaraRadera
  6. Louise Svensson01 februari, 2013

    Det är väl jättekul att få beröm när man lägger ner massa tid på ngt. Klart att du ska dela med dig och visa upp det. Tyvärr är jag ju inte kvar på WC, men kan bara hålla med Glitzy. Du är en superbra instruktör.

    SvaraRadera
  7. Det måste vara den bästa feedback som kan fås! Njut. Och grattis!

    SvaraRadera
  8. Jättebra skrivet och jag håller med i varje ord! Det är verkligen hatkärlek ;) Ses igen nästa vecka! Kram

    SvaraRadera
  9. Sug åt dig :)
    Ha en fin kväll...kram

    SvaraRadera
  10. Hej Jenny!
    Jag måste bara säga att du är den bästa instruktören jag någonsin haft. Dina spinningpass gör mig mer slutpumpad än någonting annat.
    Maria Gabriels i min klass som håller på med triathlon sa att folk från triathlonklubben går på world class bara för att få gå på dina pass!

    Var stolt för du är otroligt bra på det du gör!!

    Hälsningar Stina Arwidson

    SvaraRadera
  11. Var stolt!!!!
    Vi är det alldeles för lite i det här landet eftersom man inte ska va sån och bara be om ursäkt för sig själv hella tiden.
    Jag körde mycket spinning för dig för en massa år sen innan jag flyttade från linköping.
    Du är en grym instruktör och en STOR inspirationskälla för mig som också är instruktör!

    SvaraRadera
  12. Man ska inte vara så jante-svensk jämt. Klart du får vara stolt!
    Jag är själv kaxig i dagens inlägg. Haha! :-D

    SvaraRadera
  13. Fortsätt att vara stolt Jenny, det är så välförtjänt!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  14. Kul att så många har samma uppfattning som jag! Har sagt det förut, DU är en av de instruktörer som jag anser är "komplett" och kan sin sak. Många är duktiga men du har det där "extra" som skiljer dig från mängden. Njut av de ovan kommentarerna till dig. Du är värd det!!

    SvaraRadera
  15. Åh så du såg det? Vad roligt:) Du ska vara stolt

    SvaraRadera