tisdag 9 mars 2010

Ändrade planer

Blev lite ändrade planer inför kvällens träning. Har känt mig tok-seg hela dagen antagligen pga tidig väckning...03.30! Visst jag är morgonpigg, men även jag har gränser. Har varit hemma hela dagen med en dotter som varit hemma från dagis pga förkylning så man kan säga att hela dagen varit lite upp och ned. Istället för min planerade löpning så tog jag mig ner till gymmet för att vara med på en spinning 75:a. Kände mig inte alls iform och borde kanske inte kört överhuvudtaget. Pulsen låg lång under det normala, fanns liksom ingen vilja eller energi i min kropp alls! Fy fasen vad jag avskyr när det känns så...Svettades gjorde jag i varje fall! Nu behöver jag verkligen få sova en ostörd sömn för att ladda om inför morgondagen då jag har pass på kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar