tisdag 16 mars 2010

Sol, is, smärta i tån och längtan efter sommar


Blev en kort jogging på lunchen, endast 35 minuter lugnt och ganska behagligt. Tyvärr kändes tån rätt så ont. Jag får nog ofrivilligt löp-vila en dag eller två för att se om det blir bättre! Svårt att låta bli att springa när det är vår i luften! I morgon är det dags igen för intervall-tema på min spinningklass. Jag ska ändra mitt upplägg lite och lägga fokus på långa intervaller genom hela passet. Får se hur det blir och hur kunderna upplever det, men jag tror det kommer bli grymt jobbigt och effektivt. Jag är löpare ända in i själen, men spinning är ett mycket bra komplement och särskilt när det gäller intervallträning. Jag kan inte låta bli att längta efter sommar när jag ser den här bilden från en resa till Cypern för några år sedan. Jag vill ha sommar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar