onsdag 17 mars 2010

Tidig styrka

Jag var trött i morse, men beslöt mig ändå för att ta mig ner till gymmet och köra rygg. Passet gick helt ok! I dag blir det ingen löpning, eftersom jag har spinning ikväll och dessutom ska jag försöka få min stortå att göra mindre ont genom att vila foten. Har dessutom rätt stela ben nu med lite känning på utsidan av knät....ska försöka få bort det stela med lite yoga-övningar och stretch under dagen. Måste även köpa ett par nya löparskor, är egentligen inte helt nöjd med något av paren som jag springer i just nu. Adidas-skon är lite för bred och klumpig och Mizuno-skon vill jag bara slänga i väggen. Det är den skon som gjort att jag fått min onda tå! Åt en underbart gog havregrynsgröt med blåbär, valnötter och proteinfluff! Till detta blev det även två ägg och en stor kaffe! Nu är jag redo för att jobba hårt idag! Måste få klart min inlämningsuppgift och dessutom kolla mitt spinningpass inför kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar