tisdag 30 mars 2010

Djäkla skit-kropp......


Väljer att lägga in den här bilden för att visa mitt nuvarande humör. Jag är skit-sur! Jag var ute och joggade, betoning på jogga på min lunch. Från första steget så ville inte kroppen vara med. Fötterna gjorde ont, låren protesterade med krampkänning, huvudet sa nej, nej, nej....vill inte...skorna kändes som hämtade från 70-talet dvs platta och stenhårda. Vad hände med det som skulle bli en ren njutning och lättsamt springande i solen???? Jag känner mig som ett stort frågetecken. Kanske kroppens sätt att säga nej tack i dag till träning? Jag väljer därför att lyssna på min kropp och tar några dagars uppehåll från löpningen IGEN för att försöka läka tåleden och fötterna. Vill inte MEN jag måste! Lunchen smakade bra som vanligt och i dag blev det favoriten kyckling, grönsaker, keso, avocado och tortillabröd samt två stora muggar kaffe! Det behövde jag i dag! Nu ska jag iväg och köpa påskris så det blir lite påskfint här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar