söndag 21 mars 2010

Underbara söndag med mycket träning

Idag har det varit en bra träningsdag. På förmiddagen körde jag rygg och biceps och nu i kväll instruerade jag en spinningklass. Söndagar är annars min långlöpardag, men ibland måste man kasta om i schemat lite och chocka den lilla kroppen! Normalt sätt är det min Marcus som har spinningen, men då han hade nackspärr så tog jag med glädje över passet! Det riktigt osade energi från kunderna och jag fullkomligt älskar de stunderna när jag känner att all min energi smittar av sig på dom som är där och kör. Jag har laddat mina "må bra" batterier inför kommande vecka! Nu är det snart dags för kvällsmat....jag är förbaskat hungrig nu! Jag är riktigt sugen på keso, äggsmörgåsar, blåbär, gojibär, pumpafrön mm! Måste bara lägga in en bild på denna underbara äppelkaka jag gjorde igår som vi åt ihop med glass...så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar