fredag 26 mars 2010

Oväntat på fredag morgon


Morgonens träningspass blev lite annorlunda idag. Min spinning föregås alltid av en coreexpress, men när instruktören till coren inte dök upp så erbjöd jag mig att köra en timmes spinning med de som ville. Jag tänkte att jag måste försöka hjälpa till och få kunderna att bli nöjda trots utebliven core-träning. Tyvärr blev min egna styrketräning lidande, då jag bara hann köra en övning för axlarna! Hur som helst så blev det en bra effektiv timmes spinning med mycket energi och svett! När jag kom hem blev det en stor portion havregrynsgröt, proteinfluff, blåbär, valnötter och kanel. Två stora ägg och gott dinkelbröd samt en STOR caffe latte....underbart! Nu ska jag ta det rätt lugn resten av dagen och ladda inför min tvåtimmars spinning i morgon. Jag har dessvärre en rätt stor skoluppgift som jag måste jobba med, men kroppen får vila och hjärnan får arbeta några timmar nu. Löpvila gäller idag, på söndag hoppas jag att kroppen vill springa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar