onsdag 24 mars 2010

Sliten kropp....

Jag börjar känna mig lite sliten i kroppen nu, men glad är jag ändå! Just nu pågår laddning inför kvällens spinning. Jag har ont i mina fötter på ovansidan och jag tror jag kommit på varför, troligen är det mina adidasskor som inte fungerar riktigt på mina fötter. Jag ska testa att springa i mina andra skor ett tag och se om det blir bättre. Det oroar mig alltid lite när jag har ont....Det känns som att jag har haft tillräckligt med skador med tanke på att hela hösten var förstörd av min knäskada. Jag ska ta och se över mitt träningsupplägg och justera lite så att jag minskar risken för att det blir för mycket. Jag ska se om det finns möjlighet till att byta ett löppass mot en spinning så mina fötter och ben får återhämta sig lite från löpningen. Problemet är att jag vill SPRINGA!! I dag har jag äntligen beställt mina adidastights som jag gått omkring och längtat efter, de kommer om en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar