torsdag 4 mars 2010

Trött i kroppen


Oj vilket pass det blev igår! Riktigt bra och grymt jobbigt. Jag körde ett upplägg där vi körde två varv på en och samma bana med samma musik och samma typ av intervaller. Riktigt bra! Dessvärre fungerade inte ventilationen så syret tog slut och det var verkligen bastuvärme i salen. Hoppas att de som var där blev nöjda, trötta och fyllda med träningsglädje!

Jag vill köpa mig en spinningcykel att ha hemma så jag kan testa mina pass och dessutom få till lite mer mängdträning när det inte går att springa utomhus. Jag älskar tidiga morgonpass så det vore helt perfekt att kunna cykla på morgonen innan resten av familjen vaknar! Idag är det styrka som gäller ikväll och jag hoppas komma ut på en löprunda på lunchen eller kanske lunchspinning....får se vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar