fredag 16 juli 2010

Äntligen lite styrka.....

I dag blev det ett styrkepass på morgonen....skönt! Nästan ensam i gymmet och fokus låg på bröst och biceps. Kändes bra med tanke på att jag inte kört någon styrka på två veckor! Jag ska prova att springa ett lättare löppass lite senare i dag för att se hur kroppen känns efter två veckor med bara lätta morgonjoggar och promenader. Jag har ett par dagar kvar på penicillin-kuren sedan kan jag köra hårt igen! Jag har semester en vecka till så jag instruerar inga pass på gymmet.....rätt skönt att få en paus därifrån och hämta inspiration och ladda batterierna. Skönt att vädret är bra här hemma i Sverige också.....jag älskar att springa när det är riktigt varmt, svettigt och jobbigt!!!!!

1 kommentar:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen! Jag har också en semestervecka kvar, går inte alltid semestern för fort?! :)

    SvaraRadera