onsdag 28 juli 2010

Morgonpigg

Jag har alltid varit pigg på morgonen och jag har oftast inga problem att gå upp....i alla fall om det gäller ett väntande träningspass! I dag blev det styrka i gymmet 06.30 då gymmet öppnade! Jag var helt själv på gymmet och kunde köra precis det jag ville. Dock lite trist att vara helt själv....lättare att ta i lite extra om det är fler som tränar! Ett helt ok pass blev det i varje fall, men jag var lite okoncentrerad så det blev inte så strukturerat och genomtänkt utan jag körde mest på känsla! I kväll instruerar jag en spinningklass igen.....längtar redan nu efter att köra skiten ur mig själv och kunderna!

Tack för alla bra förslag på utmaningar som jag efterfrågade. Marathon är ju helt klart en riktig utmaning och de där 10 km intervallerna är också något jag mer än gärna skulle vilja köra! Ska ta mig en funderare på vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar