tisdag 20 juli 2010

Löpning ute i skärgården

Vi är ute i skärgården igen och här har det blivit ett par morgonlöpningar. Igår blev det ett lite längre pass på 70 min ca 14-15 km och i dag på morgonen blev det en kortare löprunda på ca 9 km. Lugnt och lätt. Börjar bli lite stel i framsida lår igen så resten av dagen blir det en hel del stretch och kanske kan jag få lite massage också. Det har blivit rätt mycket löpning på senaste tiden och nu vill jag ha mer variation med mer styrketräning och spinning igen. Känns i kroppen att spinningen är ett bra komplement till löpningen. Nu under semestern har jag medvetet tagit det lite lugnare med styrketräningen, men nu längtar jag enormt mycket efter vikterna igen! I morgon ska vi in till stan igen och då hoppas jag att jag hinner ner till gymmet för att känna på vikterna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar