måndag 26 juli 2010

Spinning-lycka


Jag inledde måndagsmorgonen med ett styrkepass i gymmet så jag var riktigt laddad inför kvällens återkomst på instruktörscykeln! Vilket pass! Helt otroligt roligt att vara tillbaka på instruktörscykeln igen! Vilken kick och vilken energi! Jag hade ett upplägg med halva passet intervaller och halva passet mer åt det uthållighets-tränande hållet med långa sega uppgörsbackar mixat med några raksträckor. Jag får sådan total lyckokänsla när jag får instruera och dessutom köra skiten ur mig själv och kunderna! Nu är jag helt klart redo för liggande läge i soffan resten av kvällen förutom på fyllning av en massa mat och energi förstås. Kyckling, tortillabröd, grönsaker, keso och en massa tillbehör står på menyn i kväll......mums!

3 kommentarer:

  1. Låter som ett härligt pass!! Hur mycket kommer du instruera under hösten? Samma som våren?

    SvaraRadera
  2. Fitnesscoachen: Jag kommer att instruera en 60 minuters-klass på måndagar, en lunchklass och en morgonspinning! Perfekt för att även hinna med löpträningen!

    SvaraRadera
  3. Låter kul! Jag har inte instruerat på flera månader nu så det kommer vara roligt att komma tillbaks när höstschemat drar igång!

    SvaraRadera