måndag 12 juli 2010

Fortfarande semester.......

Jag har verkligen haft en underbar vecka på Mallorca och kom hem i lördags. Jag lovar att jag ska skriva mer om veckan där och hur det gick med mina planerade löpningar....! Men nu har jag och min lilla familj åkt ut till skärgården för att fortsätta njuta av fint väder och här ute är det riktigt dålig uppkoppling så det blir inte många inlägg på några dagar. Men så snart vi är hemma igen så kommer det uppdateringar om vad jag har haft för mig träningsmässigt! Jag har fått välförtjänt vila från styrketräningen, behövs ibland, men nu börjar jag verkligen längta efter att lyfta tunga vikter. Löpningen har bara blivit lätta morgonjoggar, så där finns en enorm längtan efter hårda löppass! Tyvärr fick jag halsfluss nere på Mallorca så jag äter penicillin just nu......! Det blir helt enkelt att ta det lugnt några dagar så jag blir frisk snabbt! Ni alla får träna extra hårt och njuta av det fina vädret! Jag längtar så enormt mycket efter att få dom där endorfinkickarna som hård träning ger mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar