tisdag 13 juli 2010

Börjar bli lite rastlös........

Nu har det gått ca 1 1/2 vecka sedan jag tränade riktigt bra.....först semester på Mallorca då jag tog det riktigt lugnt och nu drabbad av halsfluss...! Positiv som jag är så tänker jag att det visserligen aldrig är kul att behöva ta det lugnt när jag ska träna inför halv-maror och annat som närmar sig, MEN jag kommer vara riktigt sugen nu när jag snart om några dagar får börja komma igång igen med träningen! Jag längtar! Dessutom är det hög tid att byta ut mina Ds-trainer som verkligen gjorde sina sista löpsteg nere på Mallorca! Jag kommer att kasta mig över den nya upplagan av Ds-trainer när den kommer till butiken! Jag älskar skon, men tyvärr springer jag slut dom lite väl snabbt! Om några dagar ska vi åter in till stan och då kommer jag bjuda på en massa bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar