torsdag 30 augusti 2012

Anonym

Vet inte om jag ska skriva detta eller inte, men jag gör det ändå. Jag är trött på anonyma kommentarer. Det är väldigt enkelt att bara uppge ett annat namn om man inte vill ge sig till känna med sitt riktiga namn. Jag kommer INTE publicera anonyma kommentarer. Så där, då var det sagt. Frågor på det?

Nu till lite annat. Har spånat, fixat och trixat ihop ny grym musik till min spinningklass ikväll. Har funnit precis det jag letat efter och när jag testkört musiken här hemma så är det grymt. Nu gäller det bara att jag får tekniken att funka med i-phone inkopplat till mixerbordet......wish me luck snälla Ni!

9 kommentarer:

  1. Har inga frågor på det! ;)
    Lycka till med passet!

    SvaraRadera
  2. Lycka Till! Kommer i morn :) Grymt pass med nya cyklar också om jag förstått det rätt. :-D

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul med ny musik :) hoppas det gick fint ikväll!

    SvaraRadera
  4. Vad kul med ny musik på passet! Vore kul att höra vad du kör för någon typ av musik på dina pass.

    SvaraRadera
  5. Du är tuff som skriver ut det! Ibland irritterar jag mig på att jag får förmaningar av just... suprise suprise.. just det... anonyma!! :) Gi Jenny säger jag!!

    SvaraRadera
  6. Nu provar jag IGEN om mina kommentarer funkar - å jag brukar ju inte vara anonym ... :)
    härligt att se hur bra det går för dig. Kommer tyvärr inte själv till LL, så jag får inte nöjet att springa in i dig där, men du kommer att regera!
    nu blev jag sugen på pannkakor ... :)

    SvaraRadera
  7. Helt rätt ned det anonyma, jag håller med dig!
    Och tack för passet idag!! Påminde mig om varför jag går på spinning när jag egentligen inte är en spinning människa =P Du är så bra!! Fick tillbaka massa av träningspeppen som varit förlorad ett tag. Hoppas vi ses på söndag! Kram

    SvaraRadera
  8. Åh nu bråkar kommentar-funktionen med mig. Men BRA Jenny! När tom vi som läsare börjar reagera på "larviga" inlägg av anonym har det börjat gå för långt!
    Kan jag önska intervall-pass inför ikväll? :)

    SvaraRadera