fredag 31 augusti 2012

Där satt den!

Tekniken fungerade, musiken var precis så som jag tänkt mig med mycket tryck och tempo. Tuffa sträckor med högt tempo, bra med motstånd och snabba ben uppför de många backarna. Tempot och musiken manade på och pressade i vilket fall min puls högre än vanligt. Kanske var det all ny musik jag bjöd på, kanske var det de alldeles nya grymma spinningcyklarna som gjorde att det
kändes så djäkla bra! Jag älskade varje sekund där uppe på instruktörscykeln! Jag vill ha mer, mer , mer!!!! Det bästa av allt jag får det redan ikväll!

7 kommentarer:

  1. Underbar känsla!! Laddar för kvällen!! Så taggad att köra järnet!!

    SvaraRadera
  2. Peppande blogg! Funderar över vad du jobbar med då du inte är mammaledig, förutom spinninginstruktör alltså ;-) Mycket kurser har du läst men vad gör du?
    Skulle personligen behöva ha hjälp med kost och träningsupplägg, har tappat glöden i min träning...phuu...måste ta tag i det ;-)

    SvaraRadera
  3. Åååh weee älskar den där bubbliga instruktörskänslan. När allt sitter och man förmedlar ut till deltagarna som man ser sitter och ger järnet! Då är man lycklig! :)

    SvaraRadera
  4. Kommer bli kanonpass garanterat!!! Körde i morsse Vilka grymma cyklar!!! Rocka på hårt i kväll. Själv lär jag inte suck upp förens vecka38 tidigast men då du....

    SvaraRadera
  5. Härligt att få läsa om lite spinningupplägg och inspiration inför hösten. Skall upp i instruktörscykeln nu igen efter ett långt uppehåll.
    Fantastiskt bild du lagt upp längst upp på din blogg. Du ser ut som hälsan själv. :-D
    //Johanna

    SvaraRadera
  6. Härligt önskar att jag kunde komma igång, snart så :) kram Diana

    SvaraRadera