lördag 4 februari 2012

Pannben


Körde en specialklass idag på eftermiddagen, intervallspinning i 75 minuter. Uppladdningen var kanske nte den bästa med fika och shopping på stan innan, men jag slet och tog i ändå!

Ibland finns rätt känsla från start och ibland inte så är det att vara instruktör. För det mesta känns det kanon-bra att instruera, men de här passen då det inte riktigt stämmer kommer då och då. Så var det i dag. Fick liksom aldrig någon riktig kontakt med kunderna....kanske berodde det på att jag öppnade lite för hårt i dag...

Nu är jag helt totalt slut i kroppen och har en grym må bra feeling....så underbart att få pressa kroppen och den svarar, vilket den gjorde i dag så att instruerandet kändes sådär vägs upp till 100 % av den postiva känslan jag har i kroppen!

2 kommentarer:

  1. Uppladdningar med fika precis innan brukar vara supertrevligt men kanske inte det bästa efter ett antal intervaller :)
    Tycker passet igår var sjukt bra! Upplägget kanon med rivstarten med intervaller! Intressant det där med din egna känsla & hur du uppfattas av mig/oss kunder. Inget som märktes alltså :)
    (Jättefin bild på dig också!)

    SvaraRadera
  2. Precis som Sara skriver så märkte säkert inte kunderna något, då var nog lika bra som vanligt. Men ändå konstigt det där när man själv har en helt annan upplevelse än kunderna.

    SvaraRadera