onsdag 29 februari 2012

Yes!


Favorit-tightsen var på i dag!

Så underbart väder så jag blir helt lycklig! Inga problem att ta sig ut i detta underbara vårväder på morgonen! Mannen lämnade stortjejen på dagis så jag och Oliver kunde ladda med gröt och amning innan vi gav oss iväg på dagens långlöpning med vagnen. Säger det igen....fantastiskt väder...varenda liten del av min kropp blir glad över våren som förhoppningsvis är här för att stanna!

Faktiskt lätta ben och mycket energi i kroppen gjorde dagens 17 km till en enkel match i dag. Solen i ansiktet och sovande Oliver under hela rundan. Som vanligt när vagnen stannade så vaknade min lilla solstråle.....han gillar fart och fläkt verkar det som och tro mig han kommer få följa med på många löpningar framöver!

Nu blir det till att fixa lunch....i dag blir det thai-inspirerad lax med kokosmjölk och sweet-chili....mums!

8 kommentarer:

  1. God lunch!

    Här blev det rester, vegetarisk currypasta (utan pasta) + keso m örtsalt =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev kanon-gott. Körde in en form i ugnen med två laxfiléer, en massa broccoli och minitomat. Kryddade fisken och grönsakerna och hällde sedan över kokosmjölk och chilisås. Till detta blev det gott bröd och keso i dag....!

      Radera
  2. Vart det vila igår?
    Tänkte på att du nämnde att du sovit dåligt...

    SvaraRadera
  3. Låter ljuvligt, är brallorna bra?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar dom....sitter bra och snygga, men inte vet jag om den där återhämtningseffekten är så stor. Jag har inte märkt någon skillnad mer än att de kanske, kanske sitter lite hårdare på vissa ställen....äsch jag vet inte, men snygga i varje fall...ha ha ha :)

      Radera
  4. Jag har fått möjlighet att köpa ett par sådana där tights riktigt billigt via jobbet ochs er med spänning fram emot atgt få testa! Härligt med vår i luften också. även om jag gillar vintern :)

    SvaraRadera
  5. Visst är detta vårväder helt underbart! Snygga tights där! =)

    SvaraRadera