fredag 14 september 2012

Boosta!

Skadar inte att boosta immunförsvaret lite extra just nu i förkylningstider så en vän rekommenderade just detta.....Holistic Reds som jag har beställt hem och som landar i min brevlåda i dag!

För övrigt så blev det en "mysjogg" i morse i regnet, halvlugna 8 km med en helt ok kilometertid på strax under 5 minuter. Förvånansvärt piggt trots urladdningen på spinningen igår kväll! På något lustigt vis så gillar faktiskt att springa i ett riktigt "skitväder". Känns extra bra att jag tagit mig ut då!

3 kommentarer:

  1. Drack Holistic reds förra vintern och höll mig relativt kry. Det är en bra produkt, men jag hade lite svårt för den mycket genomträngande smaken av rödbeta. Men vad gör man inte för hälsan?

    SvaraRadera
  2. Jag kör innemys istället för spring..
    Ha en bra dag
    Fiale

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog behöva trycka i mig hela burken för att få någon effekt på denna seeeega förkylning.. Men bra tips för att förebygga kommande förkylningar. Gillar också att springa i regn och rusk. Iallafall ibland:-)

    SvaraRadera