lördag 27 augusti 2011

Barnvagnslöpning


Ensam hemma med en man på kick-off och min prinsessa hos mormor och morfar så passade Oliver och jag på att ta en tidig lördagmorgonrunda. Efter amning och lite andra bestyr så kom vi iväg. Underbart väder, nya fina skor, sovande bebis och skön känsla i kroppen gjorde mig riktigt lycklig denna morgon.

Nästan 55 minuter fick jag ihop denna morgon. Skorna kändes fantastiska, men som vanligt vaknade Oliver precis när vi kommit hem och vagnen slutat rulla så någon stretch blev det inte just nu i varje fall.

Nu är det bara styrketräningen som jag måste försöka få igång igen.....

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är igång igen och att det känns så bra!

    SvaraRadera
  2. Verkar som att du är igång superbra:) Magen kommer att bli platt på nolltid med din motivation och disciplin!

    SvaraRadera