onsdag 3 augusti 2011

Jovisst är han här nu!

Flera av er har så klart redan gissat att vi har fått vår efterlängtade lilla son och mycket riktigt i söndags natt bestämde han sig för att så äntligen vilja träffa oss! "Lillen" som numera heter Oliver är en helt fantastisk liten krabat och jag är fullkomligt berusad av all denna kärlek jag känner!

Förlossningen gick väldigt bra och snabbt denna gången och jag mår toppen! Vi åkte in till BB kl 19.45 och redan 23.50 kom Oliver ut! Måste återigen säga att kroppen verkligen är helt otrolig! Nu är mina dagar totalt uppfyllda av att ge vår lilla Oliver det bästa jag kan med amning och en massa kärlek och omvårdnad så inläggen blir lite när jag har tid och lust att skriva lite!

15 kommentarer:

  1. Stort stort grattis till er alla!!

    SvaraRadera
  2. Ett jättegrattis till er alla! Passa på att njuta av den första härliga tiden, det går så fort att man nästan inte hinner med!

    SvaraRadera
  3. Åh GRATTIS!!! Vad kul! (och hoppas det går lika snabbt nästa gång för mig också :) Njut nu, det går alldeles för fort, men det vet du ju redan :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till lille Oliver! Ha härliga augustidagar nu allihopa!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis!! Ta hand om er.

    SvaraRadera
  6. Superstort grattis!!!

    SvaraRadera
  7. Underbart!!Stort grattis!

    SvaraRadera
  8. Åh, vad härligt!! Njut som sagt, det går så fort! Stor Kram

    SvaraRadera
  9. Ett stort grattis till er. Elsa måste vara världens stoltaste stora syster

    SvaraRadera
  10. Jan på spinningen03 augusti, 2011

    Grattis!!!

    SvaraRadera
  11. Ett stort grattis till er!!

    SvaraRadera
  12. Grattis, härligt att allt gick så bra.
    Njut, njut, njut tiden går ju så galet fort, längtar tills det är min tur.
    Stor kram

    SvaraRadera
  13. Ett stort grattis och en stor kram! Välkommen Oliver! :)

    SvaraRadera