lördag 20 augusti 2011

Några små steg....

Blev en halvblåsig sväng med vagnen i morse efter frukosten. Jag kunde inte låta bli utan tog några små, små fina löpsteg och my good vad härligt det kändes trots tröga och ovana ben. Löpsteg är fel ord snarare joggsteg, men ändå!!!! Totalt kanske jag joggade med vagnen i max 10 minuter och det kändes kanon!

Just det, jag testade min nya spiningcykel i går kväll, bara 30 minuter och vilken känsla. Jag har verkligen saknat känslan av att få ta i och svettas. Tro nu inte att jag satt igång och vråltränat för det har jag inte. Bara känt lite och jag kan garantera att jag tar det lugnt även om kroppen känns precis som innan graviditeten! Det är inne i magen allt ska vara läkt också!

3 kommentarer:

  1. Härligt att det känns så bra! Jag tror jag såg dig på håll häromdagen ta några springsteg med vagnen vid vägen vid spåret, men kan ha fel... Ser inte så bra på håll. Vad fin han är Oliver på korten du lagt upp :)

    SvaraRadera
  2. Kul att följa din "väg tillbaka" och också inspirerande att höra hur snabbt du återhämtat dig! Det bådar gott för oss andra "preggos" ;) /Lotta

    SvaraRadera
  3. Kikade lite bland dina gamla inlägg och kan inte låta bli att le för mig själv när jag läser detta, känner så väl igen mig själv :-) Jag kunde åxå börja lägga in några små löpsteg redan några veckor efter förlossningen, givetvis mycket kort och lugnt till en början!! Minns den härliga känslan fortfarande :-) Kroppen är fantastisk!

    SvaraRadera