måndag 22 augusti 2011

Inte utan min.....


Bärselen gör att jag får händerna fria i bland...

Som tur är tycker Oliver att det är helt ok att fara runt i bärselen!

Dagens träning(om möjligheten finns, beroende på sovtider och annat....för Oliver).
Planen är att hinna köra 45 minuter på spinningcykeln nu på förmiddagen och ikväll en promenad/jogg med barnvagnen. Styrketräning kan jag bara glömma just nu då tiden inte räcker till och desstom lägger jag högsta prio på att komma tillbaka konditionsmässigt just nu, men visst saknar jag styrkan och lite fylligare muskler. Efter tre veckor börjar faktiskt musklerna att tappa sin styrka och fyllighet och det känns väldigt märkbart just nu, men bara att gilla läget och acceptera mina små minimuskler ett tag framöver!

5 kommentarer:

  1. Ja, bärsele är bra! Ja, som sagt det är pyssligt att få ihop träningen... Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Allt kommer tillbaka, förr eller senare..
    Njut av mästerverket, och mys på, stunder att minnas........

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig bild!!
    Vad är det för bärsele du har??

    SvaraRadera
  4. Ingela: Inte helt lätt....i dag blev det inte som jag tänkt mig....:)I morgon är en ny dag!
    Anonym:Det är en BabyBjörn som jag köpte till vårt första barn för 5 år sedan-funkar super!
    Karro: Jag är så nyfiken på din lilla bebis i magen....snart så!

    SvaraRadera