söndag 14 augusti 2011

För er som är nyfikna....


Många som frågat efter bild på vår nya familjemedlem och här är han nästan två veckor gammal vår älskade lille Oliver!

I dag blev det en barnvagnspromenad som vanligt i 70 minuter. Snabba och pigga ben som bara längtar efter att få springa! I morgon är det ny vecka och då är planen att jag ska utöka promenaderna med lite lätt hemmaträning(styrka). Har ingen möjlighet att ta mig till gymmet så då får fantasin styra. Det går att göra ganska mycket med baar kroppen som motstånd och jag funderar dessutom på att skaffa lite styrkeredskap att ha här hemma så att jag kan underhålla de små muskler som finns kvar på kroppen!

Funderar på att köpa mig en racer-cykel också då möjligheten att cykla landsväg här ute där vi bor är stor! Har tänkt på det rätt länge och nu är det dags att ta tag i det projektet. Om två veckor börjar dessutom höstschemat på gymmet där jag kommer att instruera två spinningklasser i veckan-grymt kul och full-laddade batterier kommer jag ha!

6 kommentarer:

  1. Gud så söt! Helt underbar!

    SvaraRadera
  2. ja, cykla är ju perfekt om man gillar det. Min hurtiga granne som jobbar på sjukhuset cyklar ofta dit.... Vad kul att du ska ha 2 klasser i höst. Vilka dagar och tid?

    SvaraRadera
  3. Oliver ser ut att vara en riktig goding :)

    SvaraRadera
  4. Vilken liten goding, gillar frisyren!

    SvaraRadera
  5. Ingela: Fredagkväll och söndagkväll!
    Karro: Färdig frisyr direkt när han kom ut:)
    Helena: Visst är han!

    SvaraRadera
  6. Han ser ut att vara en cool liten rackare! Hår på sådana små pluttisar är ju för sött, speciellt om man kan få till en fräck liten frisyr. Elsa måste vara en stolt stora syster.

    Roligt att höra om träningsplanerna. Det börjar bli allt svårare att pussla ihop livet med alla dess olika delar. Då är det nog bra att kunna använda sina kunskaper runt omkring hemma. Jag ska ha helger lediga så någon söndagsspinning ska jag nog lyckas klämma in.

    SvaraRadera