lördag 30 juli 2011

45 minuter

Ingen bebis än........

I stället blev det till att träna ihop med mannen idag på gymmet. Visserligen inte ihop, men ändå på samma ställe! För min del blev det "bara" trampande i dag på den numera berömda arctrainern...45 minuter stod jag ut innan tristessen slog till! Envis är jag så med lite trevligt sällskap de sista minuterna så stod jag ut hela vägen!

Sammanfattande ord för dagens träning = segt, men fyllde mig med härliga glädjeendorfiner! Efter träningen passade vi på att ta en god lunch på stan, äta glass samt fixa lite saker!

I kväll blir det till att fortsätta jobba i huset med att sätta upp tavlor och sätta upp en ny kökslampa....sakta men säkert börjar saker och ting komma på rätt plats!

Ska även dra igång diverse bakaktiviteter och fylla frysen lite med diverse goda saker som kan behövas!

2 kommentarer:

  1. Nu gissar jag att bebisen har kommit eftersom det är så tyst på bloggen:) ?

    SvaraRadera
  2. Åh och jag som trodde han hade kommit nu när jag inte sett nåt här inne på ett tag :) Lycka till, nu kan det inte vara länge kvar!!

    SvaraRadera