torsdag 22 september 2011

Jag vill springa NU!

Nu har jag vilat fötterna lite mer än en vecka från löpning så nu är jag så grymt sugen på att ut och test-löpa lite......

Kanske törs jag mig på att testa en liten, liten runda ikväll....om jag hinner för det är lite som måste fixas innan dess.. bada båda barnen, baka bröd, laga mat ,fixa tvätt och diverse andra små saker som kommer i första hand. Just det, måste troligen åka och provköra en bil också samt storhandla. Inser att det där lilla testrundan får vänta till en annan dag:)

4 kommentarer:

  1. Låter som en vanlig mamma"ledig" dag... Låter som om rundan inte riktigt får plats :) Hoppas du hittar någon bra bil!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det låter som du ALDRIG kommer att få tid! :-(

    SvaraRadera
  3. Gillar din blogg, men tar gärna emot fler tips om mat och träning. Var du köpt dina träningskläder etc etc.

    Förresten, det nya typsnittet på texten är fin, men ganska svårläst.

    SvaraRadera
  4. Oj ja ibland undrar jag hur man ska hinna med allt. Och nu börjar det ju bli riktigt mörkt på kvällarna oxå! Jaja. Hur går det med foten. E riktigt nyfiken eftersom jag själv har haft problem med en fot (två tår) efter graviditeten... för egen räkning blir nog snart ett inlägg om det snart! Lycka till!

    SvaraRadera