fredag 6 april 2012

Riktigt skitjobbigt!


Var grymt sugen på revanch efter gårdagens spinningklass som inte var någon höjdare(i mina ögon)! Jag vet att jag kanske dömer mig själv lite väl hårt ibland, men igår var inte något av mina bättre prestationer när det gäller instruerandet. Tur att jag har lätt för att glömma och komma igen. Ingen idé att gräva ner sig och analysera för mycket. Nya tag och ny energi!

Kom till gymmet lite småstressad och var förberedd på att kanske några få skulle komma och köra spinning i dag. Förvånad blev jag när jag fick höra att det var fullt och dessutom med många reserver! Vilken tändning och vilken energi jag fick direkt!

Öppnade hårt från första sekund bara för att testa lite i dag. Självklart uppvärmning, men sedan gick vi direkt loss på intervaller. Jag varierade varannan sträcka med olika typer av intervall för att därefter gå på lång, sega och tunga backar. Lyckosamt upplägg visade det sig då jag tror att alla tog ut sig riktigt ordentligt i dag. Så himla härligt att få med sig alla kunder! Ett pass att tänka tillbaka på när det känns tungt!

Efter passet tog jag en snabb dusch på gymmet för att sedan komma hem till färdig-fixad lunch, men dessvärre har vi en sjuk 5-åring här hemma i dag så resten av dagen blir nu till att fixa i huset i stället för att åka och hälsa på släkt och vänner! Lite bakning står också på schemat denna långfredag som kommer avslutas i soffan med bästa mannen, äppelpaj och en bra film!

5 kommentarer:

  1. Skulle verkligen velat varit där mellan allt svullande av mat :), men vilodagar behövs ju med även om jag som du blir seg dagen efter... Trist med Elsa, hoppas hon snabbt blir frisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, i dag skulle du faktiskt varit med! Men vi kör på söndag igen! Ha en skön kväll!

      Radera
  2. Hoppas Elsa kryar på sig. Det är ruskigt skönt med sådana gristunga pass. Snart måste jag göra ett besök på wc. Måste bara skrapa ihop lite tid någonstans.....haha

    SvaraRadera
  3. Här är det vilo dag, och påskpyssel

    Hopppas dagen är lugn och fin!

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken härlig revansch.
    Bra jobbat! Fullt ös! :-D

    SvaraRadera