fredag 29 juli 2011

+4 dagar

I dag fredag har jag gått 4 dagar över tiden. Ett besök hos barnmorskan på förmiddagen och därefter blev det lite lätt styrka på gymmet.

Besöket hos barnmorskan gick bra och som hon uttryckte sig:
"Här finns bara en massa bebis i magen"
ganska skojig kommentar tycker jag då magen verkligen känns full av bebis!

Hon mätte magen och lyssnade på hjärtat som slog fint samt tog mitt blodtryck som även det var bra. Hon trodde att förlossningen var nära nu och skulle kunna ske vilken dag som helst, men jag tror ingenting förrän jag verkligen känner att det är på G! :)

Strykan på gymmet kändes ok, men var verkligen inget speciellt. 25 minuter hade jag lust att lägga ned och jag körde lite axlar och triceps. Inget trampande på arctrainer i dag-hade verkligen ingen lust och då är mitt resonemang just nu att det är bättre att ta det en annan dag istället!

I kväll blir det egengjorda hamburgare på grillen i trevligt sällskap.....ska bli så mumsigt!

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är sugen på att det ska sätta igång NU! Håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande!! Stort lycka till när det är dags!

    SvaraRadera