söndag 10 juli 2011

Lättsam träning

Ett skönt och väldigt lugnt pass på gymmet i kväll som enbart bestod av trampande på en arctrainer. Sparar styrketräningen till i morgon då jag har ännu mera kraft och energi att verkligen jobba på rätt sätt i varje övning!

Just nu känns arctrainern som det skönaste sättet för mig om jag vill ha lite konditionsträning och svettas då jag på spinningcykeln nästan bara kan jobba stående då jag blir så otroligt kissnödig när jag intar en sittande position. Fast det är klart spinningen är så grymt mycket roligare.....Får se om jag kanske är med på något spinningpass i veckan eller om det får bli andra alternativ.

Promenader fungerar helt ok, men även där blir trycket rätt stort så att kissa lite här och där är ett måste:)Tur att jag är ute tidigt på morgonen då de flesta ligger och sover!

Nu dags för minst en halvliter vaniljyougurt......som fortfarande är ett måste för mig innan läggdags.....!

1 kommentar: