fredag 15 juli 2011

Oj oj oj

Startade dagen med ett pass i gymmet som bestod av axlar och biceps samt 45 minuter arctrainer. Skön känsla och nu efteråt riktigt trötta ben!
En rejäl frukost och sedan var det dags för kontroll hos barnmorskan igen. Allt såg bra ut och precis som jag känt de senaste dagarna så har "lillen" vuxit en hel del och dessutom fixerat sig(vilket de vanligtvis gör när förlossningen närmar sig)! Såklart jämför jag med min förra graviditet och denna gången är magen både större och det så kallade sf-måttet är större även det! Däremot är viktuppgången densamma hitills. Jag tycker inte vikten är intressant överhuvudtaget, men bara för att jag vet att många är nyfikna så ligger min viktuppgång hitills på ca 10 kg.

Nu är det bara att vänta och vänta.......:)

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att allt ser bra ut :) 10 kg är ju helt normalt. Jag har gått upp 12, 13 och 14 kg... Men håller med dig om att det är ganska ointressant med hur mycket man gått upp. Den äldre generationen ( typ min mamma, 40-talist ) var väldigt intresserad av det. Vet inte om du har samma uppfattning??

    SvaraRadera