måndag 25 juli 2011

Väntan......

Inte än....

Startade dagen med en lugn morgonpromenad på en timme. Kändes skönt att få röra lite på sig igen...märks att magen är ännu större nu då jag inte kunde knäppa vindjackan jag kunde knäppa för två dagar sedan....!

Planen är en lättare träning på gymmet i eftermiddag med lite styrka och kondition.
Styrkan är absolut det som jag verkligen har tappat nu de senaste dagarna då känslan av att få röra på sig som med promenader och arctrainer känns mer tillfredställande än att lyfta lite vikter.

I dag är dagen då "lillen" ska komma, men som sagt än så länge känner jag inte att något är på G, men med andra barnet kan allt börja snabbare så det gäller att vara uppmärksam på kroppens signaler och känslan. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle gå över tiden denna gången då min dotter kom i v 38! På något sätt var vi inställda på att "lillen" också ville komma ut någon vecka tidigare, men han har det väl bra därinne i min mage:)

Snart dags för lite lunchfixande och just nu är det lax, lax och lax med en massa pesto som gäller. Tror inte jag kan få nog av denna underbara goda fisk! Därefter måste jag fixa lite med barnvagnarna så det är klart!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att allt skall gå bra. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja, man blir lätt inställd på att det ska bli som första gången... Alva kom dagen innan och Noel på BF :) Jag blev väldigt förvånad när Leo valde att komma 8 dagar tidigare. Jag som bara skulle få vara helt själv på dagarna mellan 9-13 och ladda. Haha, så blev det inte. Hoppas som sagt din bebis väljer att komma ut snart :) Kram

    SvaraRadera