tisdag 19 juli 2011

Denna väntan.....


I dag går jag in i v 39.

Ingen bebis ännu......han verkar trivas väldigt bra där inne i magen...:)

Kvällens träning blev ett skönt litet pass på arctratinern i 45 minuter samt lite lätt styrka för axlarna sedan lockade duschen alltför mycket...men nöjd och glad är jag så klart!

Så skönt att jag kan köra på lite lätt med träning fortfarande och jag känner mig stark och pigg så det gör mig gott helt klart!

Ska nog ta och slänga ihop en god bärpaj som jag fick ett recept på här....lät så gott så det måste jag genast prova!

4 kommentarer:

  1. Nu har magen verkligen vuxit, men nu kan ju bebben komma när som helst också! Härligt som sagt att du kan träna. Ha det så bra :)

    SvaraRadera
  2. Men det ser trångt ut så snart kommer han nog :)

    SvaraRadera
  3. Madeleine20 juli, 2011

    vilket fint linne, var har du kopt det?? fast det kanske inte ser lika fint ut pa mig som inte har san fin mage! =)

    SvaraRadera
  4. Madeleine: Linnet finns på stadium och kostar 99 kr!

    Ingela: Vi väntar och väntar......:)
    Andréa: han har nog riktigt trångt därinne, men verkar gilla det:)

    SvaraRadera