lördag 23 juli 2011

Skön promenad

Startade dagen med en lugn promenad. Bästa tiden helt klart är tidig morgon då jag är en extrem morgonmänniska. Min kära man önskar nog ibland att jag inte hade så mycket energi på morgonen och kunde ligga kvar i sängen.....:)I stället är jag såklart väldigt kvällstrött....

I dag blir det en lugn lördag med lite shopping på förmiddagen för att på eftermiddagen gå och bada och sedan blir det grillning på kvällen. Jag måste fylla dagarna med aktiviteter nu för att få tiden att gå snabbare. Ingen bebis än och fortfarande inte många tecken på att han vill ut. Kanske lite mer sammandragningar än tidigare och det borde vara ett litet tecken i varje fall......:)

Nu är det hög tid att väcka resten av familjen och bjuda på en riktigt mysig lördagsfrukost!

2 kommentarer:

  1. Åh det är så spännande det här!! Nästa vecka kommer andra delen av gravid/postgravidträningsartiklarna upp på jogg.se och då hoppas jag kunna skriva att du precis fått en son! I mitt utkast som ligger nästan klart står det faktiskt så, så det är bäst han skyndar på nu och kommer ut innan 27:e :) :)

    SvaraRadera
  2. Andrea: Ha ha...ja han kommer väl när han kommer. Men jag måste erkänna att jag vill ha lillen här NU! Spännande med din artikel-gillade din förra!

    SvaraRadera