lördag 2 juli 2011

Effektiv lördag


Morgonpromenad fick inleda min dag. Därefter åkte vi in till stan, lämnade dottern på kalas och vi dvs mannen och jag fick tid att styrketräna tillsammmans(inte alltför ofta det händer så vi passade på)!

Lite blandade övningar fick det bli i dag, lite axlar, några biceps, ett par övningar för ryggen och lite stabiliseringsövningar. Mycket nöjd över passet och glad över sällskapet!

Hämtning av dotter, lunch på stan(god thaiwok på ett ganska nytt ställe-mycket mat gjorde att vi absolut kommer gå dit igen)! Därefter lite shopping, islatte och så klart en sväng förbi IKEA för att köpa nytt skötbord samt en hel del andra saker vi behövde!

Hem och laga middag och dessutom har jag hunnit baka scones till kvällsfikat!
Jag har varit grymt effektiv i dag om jag får säga det själv!


I morgon är planen att jag ska vara med på min duktiga kollegas spinningpass-längtar redan! Kvällen blir lugn....som många andra kvällar just nu...njuter av att bara vara, halvligga i soffan och kanske titta på en bra film...!

1 kommentar:

  1. Kul att kunna träna tillsammans! Du ser så fin och pigg ut :)

    SvaraRadera