söndag 3 juli 2011

Söndagsträning


Spinning ikväll, kändes riktigt bra! Min kollega som är en riktigt bra instruktör körde ett pass som jag gillade mycket! Helt rätt musik i min smak och bra variation, däremot kände jag mig rätt så olydig då jag var tvungen att jobba en hel del stående då Lillen låg och tryckte mot min blåsa som gjorde att kissnödigheten blev akut......:)Ingen direkt styrka idag, hann med två övningar innan passet för axlarna, men mer blev det inte! Nöjd och tillfreds med min prestation på spinningcykeln ikväll och tack Karro för ett skönt pass!

2 kommentarer:

  1. Det gick ju hur bra som helst ju!
    Kul att du var med.
    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat! Har ni också haft ruggigt varmt i veckan? Tungt på gymet tycker jag, svetten bara sprutar. :D

    SvaraRadera