söndag 17 juli 2011

Sköna söndag

Efter en dag som spenderades ute i skärgården åkte vi hemåt igen innan regnet kom. In till gymmet för att riva av kvällens träning som resulterade i 55 minuter på arctrainer-helt ok, men rätt tråkigt om jag ska vara ärlig! Trots tristessen att stå och trampa så känner jag mig skönt trött i benen och nöjd med att jag stod ut så pass länge ändå!

Magen och "lillen" växer som bara den och nu börjar jag känna mig riktigt höggravid-vilket jag också är:)men fram tills nu har magen varit liten och behändig och inte begränsat mig på något vis alls! Nu tar den emot när jag ska böja mig ner...:)eller som att smörja benen eller ännu värre raka benen...får jag be min käre man att hjälpa till med...!

Man kan väl säga att jag längtar efter min lilla bebis nu! Med en vecka kvar till beräknad förlossning så får han gärna komma när som helst nu!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att han kommer snart.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk vad fort tiden har gått! Jag börjar att hålla tummarna redan nu! :)

    SvaraRadera