tisdag 26 juli 2011

Solig start


Gårdagens styrka gick riktigt bra!

Vaknade redan vid 05 i dag...och kände mig pigg och fräsch! Visserligen somnade jag om till 06, men sedan tog jag mig en skön morgonrunda i skogen. Skönt start!

Gårdagens styrka gick kanonbra-det var riktigt skojigt igen med styrkan. Några dagars avhållsamhet gjorde nog nytta när det gäller styrkan! I dag blir det enbart lite trampande på en arctrainer innan lunch! Lugnt, men svettigt då jag kör relativt tungt för att jobba ordentligt med ben och rumpa!

Det var ett par dagar sedan jag stod och trampade så jag räknar med att även det ska kännas skojigt i dag!

När det gäller "lillen" så verkar han fortfarande trivas grymt bra i magen så ännu inga tecken på närstående förlossning! Tålamod, men hjälp vad jag längtar efter att få träffa honom nu! Nu har jag visserligen bara passerat beräknat datum med en dag så jag vet att det kan dröja flera dagar till.......

1 kommentar: