torsdag 14 juli 2011

Bättre än inget

Dagens lilla träningspass i gymmet blev att stå och trampa på arctrainern i 50 minuter-sedan var det liksom klart för kvällen. Vi dvs mannen och jag tränade ihop fast ändå inte då han valde att köra styrka och jag kondition. Hur som helst så var vi i varje fall på samma gym :)! Kändes bra i kroppen, men tankarna var någon annanstans i dag så jag vet inte om jag var så värst effektiv egentligen där jag trampade, men jag körde i vilket fall ganska tungt och känslan nu efteråt är en trött och skön kropp.

Måste erkänna att motivationen i dag inte var alltför hög då jag påverkas mycket av detta rätt trista väder som är just nu med kalla grader och regn.....men bara att tänka positivt och hoppas på sol till helgen!

Nu ska jag lägga mig ner och prata med "lillen" som röjer runt ordentligt i magen nu trots att det med all säkerhet är riktigt trångt därinne nu....och med bara 11 dagar kvar till beräknad förlossning är jag så nyfiken på vem den lilla krabaten är.....åh vad jag längtar nu!

2 kommentarer:

  1. Va grym du är som kör på med "kulan" (som btw är skitsnygg! Du är verkligen snyggt gravid). Lycka till nu!

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan bli ganska less på vädret. Det ska bli fint i helgen sägs det iaf :) Förstår att du längtar att träffa bebben!

    SvaraRadera