måndag 4 juli 2011

Härliga underbara spinning

Var med på en kollegas spinningpass ikväll igen....så skönt att bara vara med och köra efter min egna förmåga. Jag hoppade över alla tempoökningar och valde att köra lite tyngre istället vilket kändes kanon-bra! Jag är så glad och tacksam över att det går så bra att träna fortfarande!

Innan spinningen hann jag dessutom med att köra lite axlar och biceps och i kväll blev jag lite extra glad då jag fick kommentarer från flera stycken på gymmet att mina armar "biffat"till sig lite! Så kul att folk vågar och det gör mig glad! Jag tror knappast jag har byggt några större muskler, däremot har de fått en snyggare förpackning med lite mer underhudsfett vilket jag trivs bra med!:)

Nu är det dags för mitt kvällsmål innan sängen.....vaniljyougurt med pumpafrön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar