måndag 14 november 2011

Gårdagen, dagen och paket.....


Gårdagens intervall-spinning resulterade i mycket trötta och sega ben efteråt...underbart! Därför gick benen lite segare än vanligt nu på morgonen då jag gav mig iväg för en lättare löprunda med Oliver i vagnen. Han ville sova redan vid 8-tiden så tyvärr låg havregrynsgröten och skvalpade i magen....men vad gjorde det när jag fick en riktig energi-boost av härlig morgonsol och lite spring! Hela 70 minuter blev det....förstår inte vart tiden tog vägen då jag bara tänkt mig en kortare runda, men varför stanna när det känns så bra!? Medans jag sprang i dag så gick hjärnan på högvarv då jag hade en hel del att fundera och reflektera över....som ni vet löpning rensar hjärnan..:)

Nöjd, men med extremt trötta ben nu så blir det lugnt resten av dagen...förutom kanske lite brödbak, tvätt och andra hemmasysslor och så klart mys med barnen!

Fick ett paket levererat till mig idag också..en trevlig överraskning med nya smaken av ProViva( jordgubb och rabarber)....återkommer med mer om denna när jag provsmakat!

1 kommentar:

  1. Underbart ute idag :) Blev lite sugen på att springa, men fick bli en promenad eftersom det blir combat och spinnxpress ikväll. Hoppas du får en skön kväll.

    SvaraRadera