tisdag 29 november 2011

Mitt lilla måste....


Ibland får jag bara ett så extremt sug efter dessa goda tortillas. Äter dom precis som dom är eller steker lite lätt i olivolja i stekpannan och har som tillbehör till maten. Andra gånger som ikväll fyllde jag tortillabröden med avocado och keso och några med ägg och keso......gudomligt gott! En annan favorit är att göra en kyckling eller köttfärsröra och lägga i bröden för att sedan gratinera med ost i ugnen....mumma!

Dagens träning: Barnvagnslöpning ca 65 minuter samt 15 minuter styrka i mitt lilla "hemmagym". Nöjd, men inte mer än så! Bättre träning i morgon hoppas jag på! Viljan och motivationen var inte med mig i dag helt enkelt.

I morgon ska jag även ut och jaga klänning till Olivers dop på lördag. Som vanligt är jag ute i absolut sista sekunden och har panik för att jag inte hittat något att ha på mig än. Jag har bara mig själv att skylla....men så tröttsamt att jag alltid skjuter upp klädproblemen! Dessutom står mera bakning på schemat så träningen blir till att klämma in där det finns utrymme....kort och effektivt får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar