torsdag 17 november 2011

Sega ben, men mycket vilja!

Det var med mycket sega och trötta ben jag gav mig iväg på en löpning med barnvagnen i morse. Först utvecklingssamtal på dagis och med bra "timing" så lyckades jag få Oliver att somna i vagnen. Ombytt och klar och redo att påbörja löpningen på en gång efter samtalet! Det var två mycket trötta och sega ben som motvilligt började springa, vädret var riktigt mulet och grått samt blåsigt(inte mitt favoritväder direkt). Med mycket målmedvetenhet och vilja så tog jag mig ändå framåt och efter några kilometer kändes det fortfarande segt, men helt ok! Passet landade på 62 minuter så nöjd är jag, absolut! Nu blir det uppehåll från löpningen några dagar då jag har ett par spinningpass att instruera.

Jag är inne i en rätt intensiv period med löpningen så det känns välbehövligt med ett litet break för att bibehålla motivationen. Alla löppass denna vecka har dessutom blivit med vagn vilket inte är riktigt samma sak som att springa på egen hand så nästa vecka hoppas jag att få till några pass i skogen med lite mer fokus på korta snabba pass istället för dessa långa och lite mysiga barnvagnslöpningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar